Američku tvrtku osniva 1900. Harvey Samuel Firestone, koji ubrzo vidi velik potencijal u vozilima kojima se upravlja bez motora s prilagođenim pneumatskim gumama i počinje planirati proizvodnju guma za automobile i teretna vozila. Firestone je pionir u pojavi masovne proizvodnje, a može zahvaliti i dobrim prijateljskim odnosima s Henryem Fordom, jer je imao čast montirati Firestone gume na prvi automobil serijske proizvodnje u svijetu – na T model. Do 50-ih godina, proizvođač je prepoznatljiv po izuzetno brzom širenju proizvodnje, a 70-ih godina je zbog loših strateških odluka i dugovanja usporen razvoj tvrtke. Rano počinju sudjelovati u automobilskim utrkama, a već na Indianapolis 500 utrkama 1911. godine, automobil s Firestone gumama osvaja prvo mjesto. Desetljećima su izrađivali gume za tzv. open wheel natjecanja, tako i za američki Indycar i Formula 1 utrke. Od 2013. oni postaju jedini izrađivači guma za seriju Indycar. Godine 1988., Bridgestone kupuje većinu dionica tvrtke te počinju poslovati pod zajedničkim nazivom Bridgestone/Firestone North American. Od tog trenutka, tvrtka se ponovo počinje rapidno razvijati, a 2012. otvaraju tehnički centar vrijedan 100 milijuna dolara u Akronu. U Europi, Firestone proizvode smatraju drugorazrednim u usporedbi s Bridgestone markom, iako i Firestone marke postižu dobru kvalitetu prilikom testiranja, dosta je tražena marka među vlasnicima premium vozila.